10 مرکز خرید برتر شانگهای
10 مرکز خرید برتر شانگهای

10 مرکز خرید برتر شانگهای

Top 10 Shopping Malls In Shanghai

 

در این پست همانطور که از تیترش پییداس میخوام لوکس ترین مراکز خرید شانگهای را براتون شرح دهیم که از هر لحاظ این مراکز خرید نسبت به مراکز خرید کشور چین برتری دارن فقط کافیه تو،تور چین شرکت کنید دیگه بقیشو بسپارید به ما،ما طوری براتون برنامه ریزی می کنیم که ثانیه ای از وقتتون هدر نمیره.شانگهای بهشت خرید است که سراسر آن را خیابان های تجاری و مراکز خرید بی نظیر در بر گرفته است. مراکز خرید چین در شانگهای، پنجره ای رو به چین مدرن می باشد. در اینجا 10 تا از مراکز خرید برتر شانگهای را برای شما فراهم آوردیم:
 

1. مرکز خرید آی اف سی شانگهای

مرکز خرید آی اف سی شانگهای ، یک بازار بزرگ و بی انتها، با محیطی فوق العاده و راحت برای خرید می باشد. قابل ذکر است که از سرویس بهداشتی بسیار تمیز و مناسبی نیز برخوردار است. در گوشه و کنار این مرکز خرید IFC شانگهای، دکه های فست فود و غذاهای ژاپنی بسیاری وجود دارد . در اغلب مغازه های این مرکز خرید IFC  شانگهای چین، تبلیغات کرم و شامپو و رنگ به چشم می خورد. طراحی مرکز خرید آی اف سی در شانگهای بسیار شیک و با شکوه می باشد. بیشتر مارک های بین المللی و کالاهای لوکس را در اینجا میتوان یافت.

 

2. مرکز خرید هنگ کنگ پلازا شانگهای

سوار خط 1 مترو شوید و از خروجی 2 بیرون روید و به مرکز خرید هتگ کنگ پلازا برسید. پس به اسانی می توانید به این مرکز خرید دیدنی دسترسی داشته باشید. هنگ گنگ پلازا در شانگهای بزرگ و محیطی مناسب برای خرید دارد. فروشندگان با کیفیت بالا، محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند.

 

 

3. فروشگاه جیو گوانگ شانگهای

رفت و آمد به این مرکز خرید جیو گوانگ شانگهای ، به علت موقعیت مناسب، به آسانی امکان پذیر است. مرکز فروش جیو گوانگ، یک فروشگاه بزرگ با سرمایه گذاری شرکت های هواپیمایی هنگ کنگ و شانگهای می باشد. در جیو گوتنگ شانگهای، مارک ها و برندهای معروفی مثل بربری، تیفانی، بالی، سلین، کالوین کوین، امگا، دانهیل به فروش می رسد. سوپرمارکت ها و غذاخوری های این مجموعه را از دست ندهید.

 

 

4. مرکز خرید پلازا66

پلازا 66 ، یک مجتمع اداری و تجاری در شانگهای به شمار می رود که شامل یک مرکز خرید و دو آسمان خراش می باشد. مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین با 66 طبقه، بلندترین ساختمان در منطقه  Puxi در شانگهای است. وقتی به پلازا وارد می شوید، انگار در یک خیابان بی انتها قدم گذاشته اید که با ویترین مغازه ها ، خط کشی شده اند. بسیاری از برندهای مد و لباس ، این مرکز خرید را به عنوان گل سر سبد برای فروش انتخاب می کنند. در مرکز خرید پلازا 66 در شانگهای ، هر از گاهی نمایش مد برگزار می شود و شما می توانید طراحان مد و مدل ها را از نزدیک ببینید.

 

 

5 . مرکز خرید می لانگ ژن لاستان شانگهای

فروشگاه ژاپنی لستان (伊勢丹)، سه دقیقه تا ایستگاه جاده نانجینگ غربی در خط 2 مترو، فاصله دارد که شعبه  هایی در سراسر ژاپن، آسیای شرقی، بانکوک، ستگاپور و شانگهای دارد. مرکز خرید می لانگ ژن لاستان دومین فروشگاه زنجیره ای لستان در شانگهای می باشد. خدمات و محصولات این فروشگاه ، همانطور که انتظار می رود، منحصر به فرد می باشد.

 

6. مرکز خرید تایمز اسکوئر1

شما می توانید با مترو سوار خط 9 شوید و از خروجی 1 در ایستگاه چانگ شنگ بیرون بروید و به مرکز خرید تایمز اسکوئر شانگهای برسید. تایمز اسکوئر توسط معروفترین شرکت معماری پاناما در جهان، طراحی و ساخته شده است. در ساخت و ساز آن، سبک و سیاق معماران اروپایی دیده می شود که سادگی ، زیبایی و شکوه آن نشان از ساختمان های شانگهای دارد. تایمز اسکوئر یک مرکز خرید و مرکز تفریح و سرگرمی در شانگهای به شمار می رود.

 

 

7. مرکز خرید سوپر برند

سوار خط 2 مترو در ایستگاه (陆家嘴) شوید و به یکی از مراکز کسب و کار با نفوذ در شانگهای ، مرکز خرید سوپر برند شانگهای، دست پیدا کنید. سوپر برند در شانگهای یک مجتمع خرید بزرگ با امکانات تفریحی کامل می باشد . بازار سوپر برند شانگهای چین 13 طبقه و صدها فروشگاه دارد که دارای 70 رستوران و کافه تریا می باشد. هرچند یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شانگهای به شمار می رود ولی هنوز از بهترین مراکز خریدی است که روزانه صدها گردشگر را به خود جذب می کند. به محض ورود به شانگهای این مرکز خرید سوپر یرند را تجربه کنید و از دست ندهید!

 

 

 

8. مرکز خرید گرند گیت وی

سوار خط 9 مترو در ایستگاه (徐家汇) شوید و در خروجی 19 به بازار گرند گیت وی برسید. گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند.

 

 

9.مرکز خرید تایمز اسکوئر 2 شانگهای

 مرکز خرید تایمز اسکوئر 2 شانگهای ، یک آسمان خراش بزرگ در شانگهای می باشد. تایمز اسکوئر شانگهای به دلیل کیفیت محصولات درجه یک و جشنواره هایی که هر ساله در آن برگزار می شود، به شهرت خاصی دست یافته است. 7 طبقه از تایمز اسکوئر به خرده فروشی ، 30 طبقه به برج های اداری، و 26 طبقه به خدمات اداری با مراکز تفریحی و رستوران اختصاص یافته است. بسیاری از مارک های خارجی مثل گوچی، ورساچی، وری، کوچ و... را در اینجا می توانید خریداری کنید.

 

 

10. مرکز خرید سیتیک اسکوئر

مرکز خرید در سیتیک اسکوئر بسیار بزرگ و نورانی است. در این مرکز خرید می توان مارک هایی مثل مکس مارا، آلفرد دانهیل، اسپریت و .. را پیدا کرد. بر روی سقف، فروشندگان به فروش لباس می پردازند و در طبقه همکف با یک کیف پر پول به دیدن نمایش مد لباس و گالری عکس بروید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از ویزای چین، تهیه بلیط هواپیما چین، بلیط هواپیما شانگهای با ما تماس بگیرید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی